Sjukhus

Jag vet inte vad jag ska säga, kära vänner.
Det har hänt så mycket men ändå har jag så lite att säga. 
Jag har varit inlåst på ungdomspsyket i två veckor, det var hemskt om jag ska vara ärlig. Jag var inskriven där pågrund utav mina självmordstankar, inte ätstörningen. När jag kom dit så rotade dem genom min väska, jag fick ta drogtest (som visade negativt förstås) och dem frågade mig typ tusen gånger om jag hade med mig några rakblad eller liknande föremål. Jag satt och skakade de tre första dagarna, jag var helt skärrad. Jag fick aldrig vara ifred, en skötare satt alltid bredvid mig. Jag fick inte heller ha mina hörlurar på natten (risk för att fösöka hänga sig själv) vilket var jobbigt eftersom jag knappt sov. Det var en annan flicka där, en ung tjej med scitzofreni. Hon var jättesnäll och vi pratar på kik, hon är också utskriven. Förlåt att jag sammanfattar så dåligt men jag orkar inte förklara allt idag, jag kanske förklarar mer ingående imorgon.
 
Kram på er. ♥
Bra fråga..

Kommentarer
Nathalie

Styrkekramar.<3

       http://h0minem.blogspot.com
Louise

Hoppas att du får komma hem snart. Fast det är ju bra att du får vara på ungdomspsyket ett tag så att du inte gör dig illa <3 Är också inlagd nu fast på vanliga sjukhuset, det är inte kul någonstans =(
Styrka till dig!

Svar: Tack snälla du, styrkekramar till dig med! xx
josefineshemlighet.blogg.se

       http://mentalvokal.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: