porcelain, are you wasting away in your skin?

Jag funderar på om jag verkligen ville dö. 
Den som verkligen vill dö misslyckas inte. 
Jag visste att jag inte skulle dö, jag var inte ens ensam hemma.
Visst, jag tog en farligt hög dos men dö? nej, det gör man inte. iaf inte jag. 
 
Jag mådde ju bättre, jag hade det ju bra men den där dagen var mörk, kolsvart. 
Jag var är självisk, jag gör idiotgrejer och manipulerar omgiviningen för att få som jag vill. Jag är en parasit helt enkelt, en sådan där som inte borde finnas. 
 
Det kanske är därför jag försökte att dö. 
Jag orsakar så mycket lidande, jag får min familj att gråta och mina vänner att lämna mig. Jag vet att det är fel, men jag har lust att hota med självmord igen för att få dem att stanna. Jag är desperat, jag har ingen kvar. 
 
Jag är galen.

Kommentarer
Nathalie

Hundra kramar

Svar: Kram till dig med!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: