Saknar skolan.

Alltså hur sjukt det än låter så saknar jag skolan. Jag har för mycket tid som leder till att jag tänker på all skit. Vill tillbaka till plugget och faktiskt göra bra ifrån mig. Har planerat att få upp mina betyg igen, jag har ju varit borta så mycket från skolan och därför har mina betyg påverkats negativt. Egentligen är det förjävligt att det är så, jag har ju faktiskt varit sjukhusinlagd men jag antar att det är mitt eget fel. Det var jag som valde att skada mig själv, ingen annan. Ändå så känns det orättvist. Jag var liksom bäst i min klass, en riktig toppelev. En såndär som sitter längst fram i klassrummet, räcker upp handen och kan svaret på alla frågor. Typ. 
 
När skolan börjar kommer mitt fokus ligga på vettigare saker än att hetsäta, så det blir nog bra. Det hoppas jag i alla fall. Hoppas på att vara utan depressionerna och hypomanierna, orkar inte med dem. Det är viktigt att jag inte slarvar med medicinerna och håller tankarna i schack. Antar att jag måste distrahera mig ganska mycket, annars så är det kört. När jag ritar eller pysslar så gör inget ont. Önskar jag kunde visa vad jag ritar men då finns risken att någon jag känner ser det. Jag kanske kan göra en teckning till er och inte visa den för någon annan, det kan ju funka. I vilket fall som helst så älskar jag att rita och pyssla, gillar också att göra edits och liknande. Det är så roligt! 
 
Hur som helst så sitter jag i mitt rum, har precis ätit tränat och äter nu vattenmelon. Mamma har köpt pepsi max till mig men jag ska spara den till imorgon, älskar pepsi så mycket. Jag vet att det är sjukt onyttigt men jag bryr mig inte eftersom den har 0 kcal. Min sjukdom bryr sig inte ett skit om min hälsa, så länge jag går ner i vikt så är den nöjd. 
 
Förresten, vilka är ni? Ni som läser min blogg. Göm er inte, jag ser ju att har haft över 30 läsare idag (saknar tiden jag hade över hundra.. suck). Är ni också sjuka eller bara nyfikna? Berätta! 
 bild från tumblr

Kommentarer
fjärilsvikt

Jag har långt över 1000 om dagen på min vanliga blogg, så jag tycker det är skönt att bara ha 10 för en gångs skull. Inte bli dömd för vad man skriver.

Svar: Okej jag förstår! Kram. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se
Nathalie

Saknar också skola på det sättet att jag inte hetsade lika mycket. Även om jag hetsade så kompenserade svältandet så att vikten var stabil, kanske diffa något kilo bara. Nu har jag gått upp under sommaren och vill dö.

Svar: Åh samma här. Har gått upp tre kilo. :( Antar att vi får jobba bort det i augusti! Kram!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
Storlekskinny

Känner precis igen mig!
På sommaren har man inget att göra typ och man tänker bara på mat och har lättare för att misslyckas då. Det suger..
Vill att skolan ska börja NU. Fast jag har sökt lite jobb och ska på intervju på tisdag, om jag får jobbet är jag ju sysselsatt!
Kram <3

Svar: Precis! Åh, okej, lycka till!Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://storlekskinny.blogg.se
Karin

Jag saknar inte skolan. Blev mobbad och jag fick aldrig hjälp (är dålig på matte).
Jag är sjuk.
Kram

Svar: Vad hemskt! Hoppas du är frisk snart! Kram.
josefineshemlighet.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: