i wanna feel weightless and that should be enough.

Fuck recovery, nu ska jag bli smal igen! Ska börja långsamt och gradvis sänka mitt dagliga intag. Är less på att vara fet och äcklig. 
 
Regler:
1. Bara äta mina safe foods (har skirvit upp en lista; vill någon att jag ska göra ett inlägg om den?).
2. Äta kring 900-1000 kcal/dag (vet att det är mycket men måste få koll på hetsätandet).
3. Dricka ett glas vatten innan varje måltid, ett under måltid samt ett efter måltid. 
4. Äta lååååångsamt. 
5. Distrahera mig själv om jag vill hetsäta.
6. Träna 1 timme/dag.
7. Dricka tillräckligt med vatten.
8. Kaffe/te/cola zero är okej.
 
Jag skiter i allt, att bli smal är allt som räknas för mig. Mår så jävla dåligt över min vikt och ni vill väl att jag ska må bättre, right? Om du inte gillar min blogg fuck off. Förlåt att jag låter otrevlig men jag är så less på allt. 
Bild från tumblr. Min tumblr: bipolarbandlover.tumblr.com
 
 

Kommentarer
-

Snälla gör en lista på dina safefoods, hade varit kul att läsa :D

Svar: Det finns på bloggen nu! :D
josefineshemlighet.blogg.se

       http://storlekskinny.blogg.se
fjärilsvikt

Jag vill gärna veta dina safe foods!

Svar: Det finns en lista nu på bloggen! Kram. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: