Jag är så less.

Orkar inte med alla tankar, det bara snurrar i huvudet. Jag vill inte vara bipolär, jag orkar inte vara det. Jag orkar inte med alla fördomar och frågor.
 
"Men det går ju över. Det är bara att bestämma sig för att sluta." "Jaha, så du är våldsam?" "Håller du på med droger/alkohol?" "Så.. du har humörsvägningar? Det har ju alla!" "Är du som Charlie Sheen?" 
 
Nej, det går inte att sluta vara bipolär. Tror du seriöst att jag VILL vara det?
Nej, jag, som är en unik individ är inte aggressiv. Jag är lättirriterad, men inte våldsam, och dessutom, tror du någon vill vara aggressiv/våldsam? Nej, jag håller inte på med droger, bara för att man är bipolär så betyder det inte att man tar droger eller dricker. Nej, det är inte "bara humörsvägningar", man går från att vara djupt deprimerad till att vara så manisk (hypomanisk i mitt fall) att man förlorar kontrollen. Nej, jag inte som Charlie Sheen, han är inte ens bekräftat bipolär!
 
FUCK YOU OCH DINA FÖRDOMAR. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: