Dagen som varit.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har känt mig mestadels rastlös.
Jag hatar denna rastlöshet, jag känner så tom, vill bara slå någon. Jag sov 3 timmar i natt, det spelar ingen roll, jag är ändå inte trött. Och nej, jag är inte manisk, inte just nu iaf. Jag hatar abilify, man blir helt seg och långsam. Men nog om det, jag ska snart gå och handla massa vegan grejer, haha. Jag är ju egentligen vegetarian (se mitt förra inlägg) men jag äter veganskt varannan dag. Att vara vegetarian är otroligt enkelt, men jag måste ha stenkoll under mina vegandagar. Jag tycker det är värt det, man gör en riktig insats för miljö och djur. Dessutom så lagar jag all mat själv, vilket innebär att jag har bättre koll på kalorierna och kan lättare tacka nej om någon vill bjuda mig på mat. Det är en riktig win-win situation, jag ser bara positiva saker med det hela. 
Så jävla sant. 
 
 
 

Kommentarer
Nathalie

<3

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: