Ändrar mig (igen)

Nu är det dessa regler som gäller:
1. Netto får max vara 800 kcal/dag
2. Varava mellan att äta vegetarisk mat och vegansk mat;
Måndag: Vegetariskt
Tisdag: Veganskt
Onsdag: Vegetariskt osv.
3. Vegetarisk dag: 30 minuters promenad + 20 min löpning (minst)
    Vegansk dag: 30 minuters promenad (minst)
4. Dricka minst 1,5 liter vatten/dag (gör redan detta)
5. Bara äta när jag är hungrig
6. Hålla koll på att jag får i mig protein
 
Vad fick mig att ändra mig? Jag vill äta LITE mer men samtidigt kunna gå ner i vikt. Och ja, jag är lat och orkar inte träna mer än sådär. Fast jag orkade springa i en timme idag, jag har så mycket energi! Har pluggat en hel del också fastän jag bara sovit 4 timmar i natt. 
 
Jag har slutat ta medicinen, orkar inte vara seg och illamående. Sålänge jag inte blir manisk eller deprimerad så är det ju lugnt, right? 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: