Manage me, I'm a mess

Jag gick till skolan idag, ingen frågade vad som hade hänt. Antar att ingen bryr sig. Jag har iaf gått ut med att jag är bipolär, ingen visste vad det var så jag fick förklara hela skiten. Ursäktande blickar och något litet "vad jobbigt" fick man ju, vilken vinst. Jag vet inte, jag känner mig bara arg på alla. Jag tycker så jävla synd om mig själv, tänker bara på hur orättvist allting är. Skolan är så frustrerande, jag orkar inte tänka. Jag känner mig förvirrad, rastlös och trött. Fuck you abilify! 
 
Jag ligger på 366 kcal för tillfället, jag vet redan att det kommer bli mer. Det blir ju alltid mer. 
Same.

Kommentarer
Nathalie

Kram, vad jobbigt. Hoppas det kändes ok att vara i skolan iaf.


Det är ju låga kalorier!

Svar: Tack så mycket.
Ja, men ätstörningen säger annorlunda..
Kram. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: