Torsdag

Denna dag har varit skit. 
Har ätit alldeles för mycket även om jag tränat cirka två timmar plus en massa trädgårdsarbete.Vet inte hur jag ska göra för att få det bra, stabilt. Liksom hur i helvete slutar man tänka på mat hela dagarna? För så är det. Jag tänker hela tiden på mat, vad jag ska äta och vad jag inte får äta. Åh. Antar att det blir annorlunda när skolan börjar, för jag har tänkt att bli en toppelev igen! SKa plugga varje dag och försöka distrahera mig själv från mat och jobbiga tankar. Det blir säkert bra, hoppas jag. 
 
Förresten, ni får recept på soppan imorgon. 
Kram på er finisar, ska läsa igenom era bloggar nu. ♥
Detta är sorligt men sant.. 

Kommentarer
Anna

Du är inte ensam, jag är exakt likadan. Tänker på mat hela dagarna. När ska jag äta, vad ska jag äta, hur mycket kalorier det innehåller osv. Det är verkligen allt jag tänker på.
Kram <3

Svar: Ja precis! Samma här.. kram!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://varautanattsynas.blogg.se
Ingen mat, ska bli smal

Jag tänker också på mat hela tiden men jag antar att det är så i början. Men tänk istället på vad som är viktigast för dig, njuta av mat för stunden eller att njuta av att nå ditt mål. Gå istället hela tiden och tänk på att äter jag kommer jag aldrig nå mitt mål. Försök att tänka negativa tankar om mat och tillslut kommer du hata det, för det förstör för dig. Men kämpa på, kram!

Svar: Tack så mycket! Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ingenmatskablismal.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: