Tisdag

Hej på er finisar!
Maten gick galant igår, hoppas på ett till bra dag nu! Har en känsla att det kommer gå bra idag, är hemma själv just nu. Det är så skönt, det är första gången på länge jag fått vara ensam hemma. Jag ska använda denna frihet till att träna mycket och väga allt jag ska äta idag. Satsar på 900 kcal idag, jag vet att ni tycker det är mycket men det funkar jättebra för mig! Jag går ner i vikt och mina föräldrar ser att jag äter, dessutom så är jag mindre hetssugen. Win-win! 
 
Idag ska jag inte göra mycket, hade tänkt åka in till stan men jag orkar verkligen inte. Tar det på torsdag istället. Jag vet inte, egentligen känns det onödigt att köpa kläder nu när jag ändå inte kommer kunna ha dem när jag nått min målvikt. Alltså jag har knappt några kläder, allt i min garderob är antingen för stort eller för smått (jag har kläder från 2012 när jag vägde som minst), så det är verkligen en process att klä på mig. Har någon samma problem? Btw ett utav mina demål är att komma i en klänning jag hade när jag vägde 54 kg. Den är otroligt fin, så det hade varit amazing att kunna ha på mig den. Längtar!
 
Anyway, har ätit frukost (170 kcal) och powerwalkat i 30 minuter hittills. Ska definitivt bli mer träning!
 
Ska svara på era kommentarer nu, vi hörs. ♥
Jag taggar verkligen hösten med alla mysiga outfits. 

Kommentarer
Florence

Jag tycker 900 kcal är himla bra, det är precis lagom mycket och lagom lite på samma gång haha!

Svar: Haha sant! Jag har ork till att göra saker också. :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://oddworld.blogg.se/
N

Vad skönt att du hittat en nivå som passar bra för dig! Det är huvudsaken <3

Svar: Ja precis! Planerar dock att sänka intaget när jag känner att jag klarar av det. :) <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://engravidhjarnas.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: