these scars will fade away but never disappear my dear

Godmorgon finisar!
Förlåt att jag inte bloggade igår, en utav mina klasskaramter bestämde att vi skulle ha en "klassdag" (hela klassen träffas och hittar på något). Ska jag vara ärlig så var det mest jobbigt, alla frågade varför jag inte badade eller åt glass. Skyllde på mens och att jag inte tål laktos (vilket är sant). Ville inte bada eftersom jag har ärr och känner mig alldeles för fet för att visa mig i bikini. Det enda som var lite roligt var att dem frågade om jag ville hänga med, trodde dem skulle skita i mig faktiskt. 
 
Hur som helst så ska jag till bup nu på morgonen, hoppas att allt ska gå bra. Måste övertyga dem att jag är okej, att jag tar mina mediciner och att jag inte skär mig längre. Kommer antagligen behöva ljuga en hel del, men det är fan värt det. Jag orkar inte med att berätta hur det egentligen står till. Mår ju bättre men det är inte helt bra.
 
Har för övrigt ätit frukost för 136 kcal. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: