take a breath and let the rest come easy

Hej på er finisar! 
Vaknade väldigt sent och har bara ätit yoghurt än så länge. Vet inte vad mer jag ska äta idag, måste fundera ut något. Blir antagligen kycklingburgare eller omelett till middag. Jag har inte direkt några planer för dagen, ska bara sitta vid datorn och läsa era bloggar! Önskar vi vore fler dock. Saknar 2012-2013 när vi var ett helt gäng! Såklart så är det bra att dem flesta har tillfrisknat och gått vidare med sina liv, men saknar ändå den tiden. Det var så mysigt att inte känna sig så jäkla ensam. 
 
Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer
Florence

Jag tänker precis likadant! Saknar också den tiden så himla mycket, när man liksom var ett stort gäng och alla hade lite koll på varandra.
Jag vet själv att min blogg har ändrats jättemycket, att jag inte skriver om det jag brukade skriva om, och det är ju egentligen bra, men samtidigt kan jag inte låta bli att sakna den där tiden då man var så fokuserad på att lyckas. Nu känns det som att jag är all over the place utan att egentligen försöka göra något åt det.
Kram <3

Svar: Ah precis! kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://oddworld.blogg.se/
fjärilsvikt

Fast att önska att fler vore sjuka i äs bara för att ha fler bloggar att läsa var väl lite att ta i, haha. <3 Men om du kollar i folks kommentarsfält så hittar man ju jättemånga bloggar. Jag följer väl runt 95 aktiva, iallafall.

Svar: Jag kanske uttryckte mig klumpigt. Jag menar att jag önskar att dem som faktiskt redan lider av ätstörningar (med eller utan vilja att tillfriskna) borde blogga så vi vore fler. Kram! <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se
Karin

Jag har varit i Smygehuk.
Ja, var finns alla bloggar om ätstörningar? Hittar nästan inga alls :( Kan du göra ett inlägg med de bloggar som du läser?

Svar: Ah jag kan göra det imorgon! Kram.
josefineshemlighet.blogg.se

N

Vi finns här ute <3

Svar: Det känns skönt att veta. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://engravidhjarnas.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: