Taggad

Hej på er finisar!
Känner mig taggad, nu ska jag verkligen ta tag i min vikt! Ska äta 500-600 kcal idag har jag tänkt. Är så peppad på att gå ner i vikt just nu och jag känner mig inte heller sugen på mat. Idag ska bli en bra dag.
 
Såhär ser det ut hittills:
1 liten banan (mamma tvinga mig); 110 kcal
30 minuter powerwalk: -100 kcal
 
Det känns helt okej. Bananen var onödig men vad ska man göra när man har föräldrar som vakar över en?! Jag har i alla fall fått lite mer frihet, mina föräldrar är och shoppar nu medan jag och syster sitter hemma. Känns skönt. Detta innebär att jag kan väga maten utan frågande blickar. Yay! Ska troligtvis göra soppa senare idag eller gröt. Vi får se hur det blir. Hmm.. vad mer ska jag göra idag? Har ingen aning, jag gör typ aldrig något. Det blir så när man inte har några vänner.. men jag har ju er! ♥
 

Kommentarer
Anna

Vad härligt att höra att du är så peppad! Såna dagar är underbara :)

Svar: Håller helt med! :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://varautanattsynas.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: