Tagga hösten

Är det bara jag som taggar hösten?
Jag längtar som sagt var tills skolan börjar, få en nystart liksom! Kommer bli skönt att ha något att göra på dagarna och inte bara dega framför datorn - den här rastlösheten dödar mig. Längtar lite extra mycket efter vissa ämnen så som svenska, engelska och samhällskunskap. Ska lägga ner mycket tid på plugget och se till att få upp betygen, för jag kan vara en riktig toppelev om jag verkligen försöker! Jag känner mig motiverad till att bli en A-elev igen. 
 
I höst kommer mitt fokus ligga på skolan, vikten och mitt välmående.
 
Så nu har jag en fråga till er;
Vad ska ni göra i höst? Jobb? Plugg? Andra planer?

Kommentarer
Karin

Jag hoppade av skolan för...hm...2 år sedan kanske det är nu och sedan dess har jag gått hemma. Funderar på att söka jobb för det finns ett slott som jag verkligen vill ha. Har mailat en musikstudio också så förhoppningsvis svarar dom snart.

Svar: Håller tummarna för dig.
josefineshemlighet.blogg.se

Karin

Tack. Jag håller tummarna för dig också.
Jag hittar inte din tumblr...

Svar: Konstigt! Jag kanske skrev adressen fel? Det är iaf bipolarbandlover.tumblr.comVarning dock, den är oerhört triggande..
josefineshemlighet.blogg.se

Karin

Nu hittade jag den!

fjärilsvikt

Jag ska börja ett nytt jobb och börja nya kurser på universitet!

Svar: Okej, lycka till med det! Kommer säkert gå jättebra. Kram.
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se
Anna

Jag ska börja mitt tredje och sista år på gymnasiet i höst. På grund av min sociala fobi så är detta något jag verkligen inte ser fram emot och dessutom har ångest över.

Svar: Åh jag förstår att det känns jobbigt då. Hoppas det löser sig på något sätt. Äter du medicin eller liknande? Sen jag började med lergigan har jag haft mindre ångest.Kram!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://varautanattsynas.blogg.se
Nathalie

Jag är pepp på hösten för att slippa se lika mycket avklädda kroppar och slippa tänka på vad man ska ha på sig i värmen om man går ut..

Men även skolan. Där kan jag svälta. Här hetsar jag bara. Fattar inte att jag har haft lov i 1,5 månad och har en hel månad kvar!!! Ska börja på universitetet och det är ju 3 september på Stockholms.. Är också osäker på hur vida jag kommer vara nöjd med utbildningen då det är mitt andrahandsval, även om jag ett tag trodde att jag inte ens skulle komma in på det. Mitt förstahandsval är ganska orealistiskt. Pratar om psykologprogrammet. Har dock kommit in på socionom och borde väl vara nöjd. Hoppas ändå på någon reservplats till psykolog eller att söka på våren igen. (Intagningarna är ju lägre då.) Hahah, fan vad jag skrev mycket nu.. Kram på dig och var inte för hård mot dig själv. <3

Svar: Jag förstår precis! Man äter mycket mer under sommaren. Tråkigt att du inte kom in på ditt förstahandsval, men jag hoppas att det blir bra tillslut oavsett vilket program du går. Kram, ta hand om dig! <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
Anna

Nej, jag äter ingen medicin. Min sociala fobi är inte jätteallvarlig, men den finns fortfarande där och gör sig påmind i olika situationer. Jag går för tillfället hos en kurator och pratar om detta samt får uppgifter att utsätta mig för situationer jag tycker är jobbiga.

Tack för att du förstår. Kram!

Svar: Kram och lycka till! <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://varautanattsynas.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: