Nya tag

Hej på er finisar! 
Vågen visade 0,4 kg upp.. är så besviken på mig själv. Fast jag hade inte väntat mig något annat. Jag får skylla mig själv, det är ju mitt eget fel. Idag blir det nya tag! Ska försöka hålla mig till 700 kcal idag har jag tänkt. Jag vet att vi ska äta tacos till middag men det löser sig, det är bara att ta mycket grönsaker. 
 
Anyway, har inte direkt några planer för dagen. Vill göra något men har ju inga vänner. Kollar på kläder på nelly.com och hittade en supersöt klänning men den är lite för dyr för min budget haha.. den kostar nästan 1200 kr. Funderar på om jag faktiskt ska unna mig den, har sparat pengar hela sommaren. Såhär ser den ut;
 

Kommentarer
Anna

700 kcal klarar du idag, jag tror på dig. Lycka till!
Kram <3

Svar: Tack fina, fast jag misslyckades totalt.. Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://varautanattsynas.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: