middag eller inte?!

Hej på er!
Idag har jag inte gjort mycket, vaknade sent som vanligt och har bara gosat i sängen sen dess. Har dock hunnit med en hyffsat lång promenad (en och en halv timme), enligt myfitnesspal så brände jag 294 kcal. Mitt nett just nu är 286 kcal. Vet inte vad jag ska äta till middag, en liten del av mig vill strunta i det helt. Liksom, jag behöver inte ens middag?! Jag har skippat det förut, jag vet att jag klarar av att hoppa över måltider. Jag vet att jag planerat att äta runt 900-1000 kcal / dag men om jag klarar av att äta mindre så är det ju bara bra?! Hm.. får se hur jag gör. 
 
Har inte så mycket mer att säga just nu, så vi hörs!
 
Älskar vattenmelon just nu. ♥
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: