mål, planer och tankar

Snälla, låt augusti bli bra. Jag orkar inte med fler misslyckanden. Jag måste få kontroll över mitt liv, få chans att ställa allt till rätta. När jag åker till BUP nästa vecka så måste jag försäkra alla om att allt är bra, att jag slutat skada mig själv (vilket inte är helt sant tyvärr) och att jag mår bättre. Jag måste vinna mina föräldrars tillit så jag får vara hemma själv igen, dem vakar över mig som hökar just nu. Jag får vara själv på mitt rum och så men dem kollar till mig med jämna mellanrum. Dem kollar mina armar varje dag så det inte finns nya ärr. Är det inte lustigt hur dem kollar dina armar men inte dina lår? Den som verkligen vill skada sig själv hittar ett sätt. Jag skärde mig sist i onsdags utan anledning. Eller okej, det fanns en anledning men inte en bra nog. Jag var bara arg och stressad. Det minsta lilla kan trigga igång mig. Jag vill ju sluta skära mig men samtidigt inte. Det känns bättre för stunden men lämnar fula ärr. Ska kanske försöka sluta ändå. Det är jobbigt att behöva gå i långbyxor och långärmat hela tiden, nog för jag är för fet för shorts och linnen. Men om jag lyckas med att gå ner i vikt så är det ju värt det. Åh. Det är så jobbigt att fatta alla dessa beslut. 
 
Men i alla fall det jag vet:
Jag SKA gå ner i vikt (allra helst 5 kilo om möjligt) 
Jag SKA sluta hetsäta och spy
Jag SKA göra bra ifrån mig i skolan (när den börjar)
Jag SKA tänka positivt
 
Godnatt alla fina. ♥

Kommentarer
fjärilsvikt

Hur har du tänkt hantera skolan? Jag har panik över lunchrummen och eftermiddagssnacks pga långa klasser...

Svar: Jag är nog inte riktigt i samma sits som du. Jag har ju skollunch (precis som alla andra) men jag väljer att helt enkelt inte gå dit, ingen bryr sig direkt. Mina vänner (som knappt hör av sig) frågar mig inte varför ens. Alla i min klass känner till att jag är bipolär och behandlar mig som en porslinsdocka, så folk vågar knappt prata med mig. Känns tragiskt om jag ska vara ärlig, önskar mina vänner brydde sig lite mer..Kram!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se
Florence

Ja tänk om augusti kunde bli helt jäkla fantastisk!
Men uhh, var rädd om dig själv <3 Jag vet hur lockande det är att skära men försökförsökförsök att stå emot.
En positiv augusti kör vi på tycker jag!

Svar: Ja eller hur!Ska försöka. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://oddworld.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: