kväll

Maten gick som planerat, har dessutom tränat ganska mycket idag! Är väldigt nöjd. Det var så skönt att vara hemma själv idag, kunna väga maten och träna hur mycket jag vill! Imorgon satsar jag återigen på 900 kcal, det känns verkligen helt rätt för mig just nu. Jag ska sänka intaget när jag känner att jag klarar det. Jag måste först få hetsätandet under kontroll. Det är prio ett för mig, dessutom så slipper jag ju spy om jag inte hetsäter. Vill verkligen försöka sluta spy, till och med jag förstår att det inte är hållbart. 
 
Ska beställa lite nytt smink också, det förtjänar jag! Känner mig så positiv. 
höst-inspo hittad på tumblr

Kommentarer
Ingen mat, ska bli smal

Det låter som en bra plan. Det bästa är att ta det i sin egna takt och inte stressa <3

Svar: Ja, precis. Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ingenmatskablismal.blogg.se/
c

Va underbart att läsa ett positivt inlägg!
Håll kvar känslan och kämpa på, det är en fördel att du själv inser vad som är hållbart och inte, de eliminerar mycket ångest och tunga dagar om du kan bryta såna beteenden.

Kram!

Svar: Kram!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://notcutout.blogg.se
Karin

Vad bra att du vill sluta spy!
Skulle du vilja göra ett inlägg med vilka bloggar du läser? :3

Svar: Jag ska göra det när jag mår bättre.Kram.
josefineshemlighet.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: