God morgon!

Hej på er finisar!
Jag var på BUP imorse, det gick bra. Mina föräldrar har börjat lita på mig allt mer nu. Så det är ju bra i alla fall. 
 
Idag ska jag försöka hålla mig till 700 kcal idag, vill egentligen äta ännu mindre eftersom jag misslyckades totalt igår men jag måste äta eftersom föräldrarna slutar jobbet tidigt idag. Det ska nog gå bra, känner mig inte särskilt hungrig eller så. Har förövrigt inga planer för dagen, ska bara till biblioteket och lämna tillbaka några böcker. Ska kanske köpa en pepsi max och tuggummi, tycker det hjälper bra mot sötsug. Jag vet att vissa tycker man får mer sötsug av pepsi max men för mig är det tvärtom. 
 
Hoppas ni får en bra dag, vi kämpar tillsammans. ♥
 
 

Kommentarer
Ingen mat, ska bli smal

Pepsi max är det bästa <3

Svar: Sant! <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ingenmatskablismal.blogg.se/
c

Utan pepsi Max eller cola zero vet jag inte vad jag hade gjort, tycker de hjälper så mycket. precis som sockerfri redbull även om de är mer skadligt att dricka!

Svar: underbart kul att du hitta till mig, nu har jag äntligen någon likasinnad blogg att läsa

       http://notcutout.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: