Fredag

Hej på er finisar!
Jag har inga planer för dagen, ska bara ta det lugnt och vila. Har sjukt mycket träningsvärk, har tränat ganska mycket de senaste dagarna. Jag har hunnit med en kort powerwalk och frukost nu på morgonen, vet inte om jag ska äta lunch eller inte. Troligtvis inte. Är inte ens hungrig, åt frukost så sent. Har pepsi max ifall jag skulle bli sugen på något. 
 
Såhär ser det ut än så länge;
Frukost: Havregrynsgröt med önos lågkalorisylt - ca. 150 kcal
30 min powerwalk - ca. -100 kcal
 
Använder myfitnesspal för att räkna kcal. 
 
Lovar att jag ska skriva recept på soppan senare idag.
 
 
 

Kommentarer
N

Ser framemot receptet :)

Svar: Det finns på bloggen nu! Kram. :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://engravidhjarnas.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: