fml

Blir så arg på mig själv. Försöker tänka positivt men så blir det skit utav allt ändå. Det är så jävla orättvist. Kommer antagligen gå upp en massa i vikt tills imorgon. FAN OCKSÅ!!! Orkar inte. Varför äter jag när jag bara mår dåligt utav det?! Dummaidiothelvete. Det här som skulle bli en bra dag.. *suck*. Har ätit en halv liter glass och massa mozzarella ost. FML. Orkar inte med mig själv. Vart försvann min självkontroll? Tänk att jag var nere på 42 kilo sommaren 2012.. vill dit igen. Nog för att jag var 5 cm kortare men ändå. Får börja med att ha 50 kg som mål och så får vi se om jag är nöjd. För det är ju det allt handlar om; att känna sig nöjd. Kommer aldrig nöja mig med min nuvarande vikt. 
 
Förlåt att jag är så dålig. 

Kommentarer
Florence

Styrkekramar! Det är så himla svårt, jag fattar inte heller varför man äter när man bara mår dåligt sen. Att man inte bara kan förstå att det inte är någon idé!
Nya tag idag, fina <3

Svar: Tack fina. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://oddworld.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: