bup, ilska och ny regel

Mötet på BUP gick bra, dem tror att jag mår bättre på riktigt och att jag sköter maten. 
 
"Vi har ju pratat en hel del om hur du mår, men hur går det med maten?"
"Jodå, det går bra. Inte alls lika mycket ångest.."
"Men så bra! Forsätt kämpa på och säg till om något har förändrats tills nästa möte."
 
Jag är supernöjd med hur mötet gick och mamma verkar lättad, förhoppningsvis så leder detta till lite mer frihet och förtroende. 
 
Hur som helst så har maten INTE gått bra idag, har ätit som en gris. Mamma gjorde någon kycklinggryta som jag brukade älska och jag kunde inte komma undan, jag var tvungen att äta. Dessutom så hade syrran bakat och jag åt en kanelbulle. Fan också! Kommer ju ha gått upp tills imorgon när jag ska väga mig. Varför är jag så jävla svag? Måste skaffa lite självkontroll.
 
Okej; ny regel:
 
Om jag har gått upp i vikt = Fasta
Om jag varken gått upp eller ner = 500 kcal max imorgon
Om jag gått ner i vikt = 1000 kcal som vanligt
 
 

Kommentarer
Ingen mat, ska bli smal

Det är bara att ta nya tag imorgon med kosten. Du fixar det, det vet jag! Kram

Svar: Tack så mycket! Kram.
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ingenmatskablismal.blogg.se/
Nathalie

Kramar, jag önskar att du ville få hjälp för du förtjänar det så himla mycket.

Svar: Tack fina du. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: