Bra start på augusti

Hej på er finisar!
Jag kände mig tvungen att radera mitt förra inlägg, är paranoid och tänker att någon jag känner ska se det. Hur som helst, jag är fortfarande glad över det som hände. Det känns helt fantastiskt! Kan inte fatta att det är sant typ. Anyway, jag har haft en sådan underbar start på augusti, hade världens peptalk med mamma och syster samt att maten gått bra, inte allt för mycket ångest heller. Det går bra nu helt enkelt! Idag har allt gått min väg och jag känner mig motiverad. Ska verkligen försöka sluta med alla idiotgrejer (skära mig, strunta i medicinerna osv.) och fokusera på det som är bra. För det är mycket som är bra i livet om man bara tänker efter och ser sig runt omkring!
 
Saker som är bra just nu:
Jag äter bara mina safe foods och håller mig under 1000 kcal
Jag har ätit mycket frukt och grönt den senaste tiden
Jag har fått många komplimanger för mina teckningar och edits
Min familj litar lite mer på mig nu
Jag har börjat skriva igen - dikter, åsikter, berättelser mm
Jag har börjat blogga igen
Jag har tränat bort mycket social ångest
Jag har inte skadat mig själv idag och ska försöka sluta
Jag har tagit mina mediciner
 
Saker som jag önskar vore annorlunda/vill lösa/förändra:
Min vikt (det är på g!)
Min systers mående
Min självkänsla (kommer antagligen komma mer och mer desto mer vikt som försvinner)
 
Många kramar!
Såhär känner jag mig idag! :D
 

Kommentarer
Nathalie

Tack detsamma fina du.<3

Dock måste jag säga en grej om självkänslan. Den kommer tyvärr inte förrän du blir frisk.<3

Svar: Hm.. du kanske har rätt. Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
fjärilsvikt

Det där med självkänslan är så sant. Jag känner mig alltid sååå mycket finare när jag ligger under förra vårens HW <3

Svar: Ah jag förstår det! Allt känns typ bättre när vikten går neråt. Kram! <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://unreadletters.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: