ångest

Har sån äckelångest över allt jag ätit idag, ugh. Vet inte alls hur många kcal jag fått i mig och det skrämmer mig. Vill ha kontroll, nej, MÅSTE ha kontroll. Hatar detta så mycket. Imorgon blir det nya tag!
 
Jag längtar tills imorgon för jag ska skypa med en tjej jag träffat på twitter, vi har pratat varje dag i nästan ett år nu! Hon är supersnäll, hon har också en ätstörning så hon förstår mig helt. Hon betyder så jävla mycket, hon har funnits där för mig när jag gråtit sönder och inte velat kliva ur sängen, hon känner mig så väl! Hon känner mig bättre än någon annan, och jag vet att hon känner samma för mig. Vi har så roligt tillsammans fastän vi bara pratar, vi pratar om allt mellan himmel och jord. Vissa dagar fangirlar vi över band, andra dagar gråter vi över hur orättvist allt är. Det är bara så synd att hon bor i Nederländerna, åhhh vad jag önskar hon bodde i Sverige! Då skulle vi sitta i mitt rum och lyssna på massa bra musik och prata om meningen med livet. Älskar dig F (vi kan kalla henne för det)! ♥
 
Hur som helst, imorgon så taggar vi ny dag, okej? Strunta i alla misslyckade försök, imorgon tar vi nya tag! Ska väga mig imorgon, är sjukt rädd. Får hoppas på det bästa. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: