Tillbaka på ruta ett.

Hej vänner,
jag har varit borta länge nu, men jag lever (vet inte om jag är glad över det). 
Ingenting har förändrats sen vi pratade sist. Jag är samma person. Jag äter atarax numera (ångestdämpande) men annars är allt detsamma. Jag fastar, går ner i vikt, blir glad, ger upp, hetsäter, går upp i vikt, mår dåligt och fastar igen. Vad ska jag säga? Det här är mitt liv. 
 
Idag var dagen helt ok, hade ångest hela förmiddagen men sen blev det bättre. Har inte ätit sen igår och jag betvivlar att jag kommer äta något idag. Jag lyssnar på musik, dricker cola noll och tittar igenom twitter (heter @setmyselfonfire där, jag varnar er dock, den är triggande). 
 
Förresten, jag älskar Kurt Cobain.

Kommentarer
Nathalie

Kram, ta hand om dig.<3

Svar: Tack honey. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: