Morgon.

Idag börjar jag vid halv tio, men jag slutar skolan sent så det är bara negativt enligt mig. Jag orkar verkligen inte. Jag måste skriva en tyskauppsats som jag knappt börjat på och kemiprovet har jag inte pluggat inför. Allt ska vara klart imorgon. Det är bara att inse att det är kört. Men jag orkar inte bry mig längre, jag orkar ingenting. Så fort jag kommer hem från skolan så går jag och lägger mig, jag sov från 17.00-20.30 igår och var vaken två timmar och sen somna jag igen. Jag sover på min fritid. Det är inte rättvist. Jag kan ju inte plugga eftersom jag sover på dagarna, och nej, det är inte bara att "försöka hålla sig vaken". Jag somnar bara, helt random. Tror det har att göra med atarxen men jag är inte säker. 
 
Jag åt frukost idag, två falu råg rut utan smör och pålägg. Det var gott ändå. 

Kommentarer
Elin

Du får klunka kaffe för att motverka tröttheten! Haha nej men, kämpa på fina.

Svar: Tack vännen!
josefineshemlighet.blogg.se

       http://simpleway.blogg.se
Nathalie

Jobbigt, kram.<3

Svar: Kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
Elin

Sv: Tack! <3 Vet känslan!! :< Men har du klarat det en gång förut - kan du klara det igen. :) Stor kram till dig!

Svar: Tack honey! :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://simpleway.blogg.se
Någon

Jag var också totaldöd när jag åt atarax, det dåliga var för mej att tankarna rusade ändå... Men om det hjälper mot ångest för dej så kanske det är värt det att betygen sjunker, det är inte hela världen vad vi än får inpräntat i skallen.

Svar: Tack, det får mig att känna mig lite bättre. Kram!
josefineshemlighet.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: