Jag vet inte.

Helgen har varit helt ok, åt för mycket igår men ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag bryr mig inte om någonting länge, BOKSTAVLIGEN. Hade ett plan kraschat mitt framför ögonen på mig hade jag bara sagt "jaha" och gått vidare. Det är läskigt, men skönt på något sätt. Jag är bara ett tomt skal, det finns som inga känslor längre. 
 
Hur gick kemiprovet då? Mja, inte så bra. Vi har inte fått tillbaka det ännu, jag är säker på att jag är godkänd men kanske inte så mycket mer än så. Vi får se. 
 
Jag vet inte vad jag väger för tillfället, jag måste fixa en ny våg, min har gått sönder. Vetefan hur jag ska få tag i en ny, jag är femton år så det ser ju lite misstänksamt ut att gå och köpa en. Jag får lösa det på något sätt.
 
Imorgon är det måndag, usch. Vill inte, orkar inte, kan inte. Det är bara att fösöka överleva, det är ju det jag gör bäst. Jag lever inte, jag överlever bara. Knappt. 
 haha, Dave, I love you man.

Kommentarer
Nathalie

Jag överlever med dig. <3

Svar: Tack vännen. <3
josefineshemlighet.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: