I want to be the girl with the most cake.

Jag hade planerat att fasta hela dagen, men nu blev det inte så. Jag blev för hungrig så jag åt, nu ligger jag på drygt fyrahundra kilokalorier. Dagen har varit helt okej i stora drag. 
 
Jag vet inte hur jag ska klara skolan. Jag har knappt energi för att vara där och att plugga hemma är omöjligt. Jag har kemiprov på fredag men orkar jag plugga? Nej. 
 
Det är så svårt att lida av depression och samtidigt ha prestationsångest, det går liksom inte ihop. Min depression vill skita i skolan totalt men min ångest skriker att jag inte får misslyckas. Jag kan inte vinna. Jag har fattat det nu. 
 
Jag funderar om jag ska sätta på Nirvana (nirvana och kent är världens bästa band), bita ihop och plugga ändå. Nä. Jo. Okej. Det blir bra. 
 
Förstår ni vad jag skriver? Jag blir så trött av atarax att jag inte kan tänka. 
 

Kommentarer
Nina

Hej du! Läst ett par av dina inlägg på bloggen nu. Jag vet inte exakt vad du "har" men jag känner igen mig så väl i dina tankar kring mat. Nu håller jag på och försöker bli frisk (tror jag?) för precis som du märker jag att jag inte orkar med skolan annars :/
skulle vara jättekul ifall du hade lust o mejla mig o snacka lite! :)

Svar: Jag vet inte heller vad jag har, jag är ensam med mina tankar kring mat. Jag får dock hjälp för min depression samt social fobi och dysmorfofobi. Skönt att någon förstår hur jag tänker, även om mina tankar är helt orimliga. Bra att du försöker bli frisk, jag vill egentligen också bli det men jag tror inte jag är "tillräckligt sjuk".

Visst kan jag mejla, jag skriver senare idag. :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://intejag.devote.se
Nathalie

Kram.<3

Jag känner så igen det där med att bara vilja ligga i sängen och glömma skolan men samtidigt få bra betyg. För mig brukar det alltid sluta i att jag gör i stort sätt alla uppgifter i sista sekund.. Var stark.<3

Svar: Ja, för mig med.
Kram. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: