Tisdag.

Jag har knappt sovit inatt, har mens och har fått totalt bytt byxor fyra gånger. Jag mår äckelilla på köpet. Men jag får min nya mobil idag, en iPhone 5, så jag har inget att klaga över. Ska bli kul att använda den, kommer även börja ta bilder med den och lägga ut i bloggen. 
 
Dagens mål;
Äta max 400 kcal och veganskt (är egentligen "bara" lakto-ovo-vegetarian)
Lära mig hur jag använder mobilen och skaffa spotify
Kanske träna lite, beroende på när jag får mobilen mm. 
Dricka massor med vatten
 
Kram på er. ♥
 

Kommentarer
Nathalie

Kram, hata mens.<3

Sv: Hahaha, ja. Pokémon är underbart! :)

Svar: Ja, helt lovely. :D
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
Filippa

Åh, jäkla mens helvete:(
Men snälla kämpa med att äta lite mer än sådär i alla fall?<3 bra med veganskt i alla fall!:D längtar till jag blir frisk (för det tänker jag minsan bli!!) och kan laga massor veggo-mat och bjuda alla mina vänner och familj och ha veggo-partyn haha. För just nu skulle jag aldrig våga/orka... Kramar

Svar: Hoppas du får bli frisk, finis. ♥Kram. :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://litensnigel.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: