Hej

Jag vet att jag inte bloggat på två dagar, men det känns som att inget händer. Jag gör ingenting speciellt, tittar på tv, ritar lite, pysslar med datorn osv. Jag har inga vänner, så jag umgås ju aldrig med någon. Jag har bara gamla vänner, som jag umgicks med för flera år sen. Jag skäms över mig själv inför dem. "Hejsan, minns du mig? Det är Josefine du vet, vi umgicks sist 2011, vill du hitta på något i helgen?". Det låter bara fel. Dessutom känner jag mig för ful för alla (yep, this is what body dysmorphic disorder does to you) och det känns bara pinsamt. 
 
Det enda som varit lite bra är att jag köpt lite smink (sminkberoende som skriver) av fina märken som MAC (som är min favorit). MAC är världens bästa märke, ganska dyrt men så värt varenda krona. 
Bild från weheartit.com
 

Kommentarer
C

Synd att vi inte kände varandra då, är också så himla ensam :(

Svar: Åh, alla fina människor bor så långt bort. :( <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://wakemeup.blogg.se
Nathalie

Kram!

Svar: Kram på dig med!♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: