En ny början

Jag har avslutat fastan, jag gick och åt en massa mariekex till jag inte orkade fler. Förlåt för att jag är så dålig. Förlåt till mig själv för att jag bara gör fel.  
 
Nu är det sista gången jag säger det, men nu ska jag lyckas. 
Nu ska jag nå min målvikt och inte sluta tills mitt mål är uppnått.
Jag har raderat mina gamla inlägg som bara är fyllda av sorg och besvikelser. Nu ska jag vara duktig på riktigt och sträva efter perfektion. Jag ska klara det.
 
Jag ska inte fasta den här veckan, jag kan inte göra det eftersom jag hetsätit den senaste månaden så mycket att jag är van vid mycket mat. Jag ska få på mig den här veckan att äta lite så min kropp vänjer sig. Vecka 26 kommer jag fasta, troligtvis fyra-fem dagar. 
 
Plan för imorgon;
Äta max 300 kcal (och inte alla kalorier på en gång)
Försöka träna lite
Ta min medicin (har varit en patetisk barnunge som struntat i mina antideppressiva)
Dricka massa vatten
Försöka att inte dö eller överdosa treo
 
Min blogg kommer också från och med nu bli lite annorlunda. Jag kommer börja lägg ut bilder (naturligtvis inte på mig eller annat som kan avslöja mig) i min blogg, typ på vad jag äter och gör. Tycker ni att det vore roligt? Sen så ska jag börja skriva lite mer text, försöka skriva något positivt varje dag. 
 
Tack mina fina läsare och vänner, ni är bäst.♥
Speciellt Natta (http://h0minem.blogspot.se/) och Bella (http://bellasdream.blogg.se/), som gör mitt liv lite enklare än vad det brukade vara.
 
 
 
 

Kommentarer
Nathalie

Kramar!

Skulle vara jättekul med bilder och sånt! :)

Åh, söt du är. Tack och detsamma, verkligen. <3

Svar: Ja, det kommer dyka upp bilder senare i veckan då jag får min iPhone 5 (har tidigare haft en gammal nokia i flera år så det ska bli spännande!). :)Kram på dig Nattis. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com
coffesmokesdietcokes.blogg.se

åh, vad härligt! nystart lixom! ^^, you go girl!! ^^,

Svar: Haha, thank ya'! :D
josefineshemlighet.blogg.se

       http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
Alicia

Ta det inte för hårt att du avbröt fastan, för de flesta är det jy faltiskt också vättre att äta lite varje dag, även om jag vet orecis hur det känns, det är ngt särskilt med att fasta. Har du något fasterekord?
Åh vad roligt med bilder o så, tycker redan o din blogg mycket men det skulle vara super! :)

Svar: Åh, vad roligt att höra! :)
josefineshemlighet.blogg.se

Ellie

Åh, vad glad jag blev av det där inlägget! Liksom väldigt peppande! Nu vill jag också sträva efter det där, ännu mer. Perfektion. Gillar förresten din blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://lifeasellie.webblogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: