Ändrade planer

Jag börjar min fasta imorgon klockan tio istället, jag har fick förhinder idag då jag blev tvungen att äta åtminstone "lite" potatis. Hatar att jag inte är kvinna nog att säga tacka nej. 
 
Nåväl, imorgon ska jag fasta och fara iväg till stan en stund. Har inte tänkt att köpa kläder men jag gå till bokhandeln och kika efter böcker. Jag ska också gå in på kicks och kolla efter en parfym jag velat ha länge. Egentligen är jag inte så förtjust i parfym men jag har testat Wonderstuck (som den heter) tidigare och den luktar väldigt gott och inte alls för starkt. 
 
Jag måste städa i mitt rum, blir bara illamående av att se på allt som ligger på skrivbordet. Nej förresten, jag fixar det redan i kväll, för annars så kan jag inte sova. 
 
Jag har ju fått min mobil, och jag lovar att jag ska börja vara aktiv på bloggen igen.
 
Kram på er, kära vänner. ♥
 

Kommentarer
Daniella 🌙

Vilken fantastisk flaska!

Svar: Ja, den luktar otroligt gott, inte för stark heller. Min mamma som är känslig mot parfymer tålde den. :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://vapenbroder.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: