Trevlig dag

Idag har jag ätit 502 kcal, jag räknar numera via shapeupclub och det är så mycket enklare! Det är bara att söka efter vad man ätit och skriva hur många gram man ätit ut av det så kommer kalorierna upp. Jag har dessutom druckit drygt två liter vatten.
 
Men anyways, idag har jag mest myst och suttit framför datorn. Jag ska i kväll planera vad jag ska äta imorgon och jag ska gå till ica och köpa pennor, sudd, highlighters (inte sminkprodukten!), pärmar och annat jag behöver inför skolstarten. Highlighters används för att strycka under text, tex strycker man under ett viktigt årtal att komma ihåg eller viktiga meningar osv. 
 
Kram på er vänner! 
 
 

Kommentarer
Elin

Sv: Tack för det. <3 Jag har varit på roadtrip till Jämtland, därav den dåliga uppdateringen. Så jag lever! ^^ Och mår bra. :) Hoppas allt är okej med dig. <3 Kramar!

       http://simpleway.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: