Saturday, nej, Caturday.

God morgon!
Jag vaknade för några timmar sedan och jag har ätit frukost (110 kcal). Föräldrarna ska iväg till stugan nu men jag och min syster ska stanna hemma. Egentligen vill jag vara själv hemma men det är betydligt mindre risk att jag hetsäter när någon är hemma. 
 
Iaf, igår var jag ju på stan som sagt men min syster och hennes vänner. Ingen köpte typ något, mest mat och glass (tyvärr köpte jag mig en delifresh kycklingburgare på max, 402 kcal). Jag hittade hursomhelst ett jättegulligt halsband med en katt på (och vem kan säga nej till det???) och lite "godis" på kicks (beautynörd). 
 
Jag ska beställa lite kläder idag också, mest svart och nudefärgat (som jag älskar). Ska bli lite basicplagg, ex. svarta,vita,nudefärgade byxor men även en sjuktfin lösblus och en klänning med spets. Jag förstår om det låter som att jag har jättetråkig stil och det kanske stämmer, men jag gillar "oldfashion" med svart, vitt,champagne,spets och unika detaljer. 
 
Jag skulle dö om jag fick dessa, älskar också ljusrosa. 
 

Kommentarer
Nathalie

Hoppas du njöt av shoppingen och allt! :) Låter mysigt, kram.

Svar: Tack vännen, jo det var kul men samtidigt läskigt, var så mycket folk.. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: