Sammanfattning~

Idag har jag inte gjort ett piss. Har ätit galet massa isglass så jag ligger på fyrahundra kilokalorier nu. Känns som jag ätit mycket idag, troligtvis för att man får mycket isglass för fyrahundra kcal. 
 
Jag sitter fortfarande vid datorn, har gjort det hela dagen. Vilken ångest det är, känns som jag spricker av rastlöshet. Jag har inte varit med någon på hela sommaren, förutom mina vänner och släktingar i Stockholm. Egentligen är jag vän med dem för att jag bodde tidigare i Stockholm och vi var grannar, så vi umgicks mycket som små. Om vi inte räknar med veckan jag var i Stockholm så umgicks jag senast med någon den 25 Mars 2012 (minns den dagen för att det var The Hunger Games premiären), då var jag med två tjejer från klassen, vi hade bestämt att vi skulle gå tillsammans eftersom vi var de enda i klassen som läst THG böckerna. Så ja, ni förstår nog att jag inte är den sociala typen. Mycket pga. att jag är en socialfobiker och att jag inte vill umgås med någon som jag inte "klickar" med. Det finns inga som jag. Egentligen kanske det är bra, vill inte att någon ska må och känna som jag gör. 
 
LOL THIS IS MY FREAKIN' LIFE. 
 
 

Kommentarer
Sagobarn

sv: Tack :) Jag har gjort det, men jag har fortfarande huvudvärk :/

       http://sagobarn.blogg.se
Filippa

Åhh, så är jag också! Hatar att umgås med folk. Det är bara jobbigt. Och så hatar jag berörning och ingen fattar det, och det känns bara konstigt att vara med folk jag inte gillar - då bara låtsas jag vara någon jag inte är och det hatar jag.
Men det finns dock några personer jag gillar att träffa och det inte känns alltför svårt med, så det är ju skönt.
Men visst är det skitjobbigt med människor? Kram på dig!

       http://litensnigel.blogg.se
ravetjej.blogg.se

Sv: Människan underskattar hur kroppen kan uthärda utan mat. Och jag tror att under mina tre år på gymnasiet så åt jag nog också bara i matsalen 3-4 gånger. Skulle inte ha spräckt nollan ;)♥

       http://ravetjej.blogg.se/
Nathalie

Kram, jag kan också ha problem med att vara social. Speciellt med klassen..

       http://www.h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: