Nervös

Idag har jag ätit 400 kcal (ok, 380 men jag gillar att avrunda uppåt). Jag känner mig nervös inför detta faktum, inte ångestfylld men nervös. Som att någon kommer kritisera mig på grund av att jag ätit idag. 
 
Just nu sitter jag osminkad, fortfarande i pyjamas, funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Jag funderar på att gå ut och promenera, men jag är rädd att jag ska möta någon jag känner (jag behöver inte ens förklara varför, du fattar om du också har socialfobi). Jag skulle ju alltid kunna gå på mitt löpband, så jag ska kanske göra det. Det känns som att jag failar idag på meningsuppbyggnad, så döm mig inte är du snäll. 
 
Jag måste städa mitt rum, blir nervös bara av att titta på mina pennor som inte ligger vars dem ska vara. Det känns inte rätt. Vad pratar jag om egentligen? Jag bara babblar runt (jag är ett nervvrak). 
 
Men jag mår bra idag, jag är bara nervös (och det föredrar jag framför ångest). 
 
Okej, denna bild har verkligen inget med inlägget att göra, men hej, den var söt. 
 

Kommentarer
coffesmokesdietcokes.blogg.se

Haha söt bild :) & jag vill berömma dig för att du ätit!! :) :)

       http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: