Jag är så ledsen.

Jag vet inte vad jag ska säga kära vänner...
Idag är en sån här dag då jag bara vill ge upp.
 
Igår kom jag hem från stockholm, resan var okej jag fick iaf gå på Sephora. Maten gick okej (500-800 kcal/dag) men igår åt jag glass och pommes och idag har jag käkat kakdeg och stekta ägg (fyfan för mig). Jag har inte vägt mig men jag vet att det inte kommer stå något bra på vågen iaf. 
 
Jag som skulle bil smal i sommar. 
Snart är det bara en månad kvar tills skolan börjar och jag väger mer än innan sommarlovet började.
Varför ska jag vara så äcklig?
 
Jag orkar inte kämpa. Jag orkar inte ångesten. Jag orkar inte mer. Nu är jag tillbaka i en sån här period då jag gråter varje dag, hetsäter för det inte känns som att något spelar någon roll, skiter i medicinen för att den inte hjälper. Vafan ska man göra? 

Kommentarer
Sagobarnet

Känner igen mig. Stor kram!

Svar: Tråkigt men ändå skönt att höra! Tack så mycket, detsamma! ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://sagobarnet.blogg.se
Nathalie

Kram, synd att vi inte kunde ha träffats! (Bor i Stockholm!)

Ta hand om dig, sök hjälp. <3

Svar: Ja, men det hade inte nog gått ändå. Mamma har inte släppt mig ur sikte, haha.
Tack och kram. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://www.h0minem.blogspot.com
Filippa

Vet hur det är. Jag ville också bli smal och få bra hy och köpa fina kläder och få fint hår, tills gymnasiet börjar. Men jag insåg att det bara är en månad kvar och jag kommer aldrig hinna med allt jag ville. Så jag får komma dit lika ful som vanligt, och hoppas att någon set bakom alt det hemska (även mina ärr) och kan bli vänner med mig. Men jag hatar ju min personlighet också, så det blir svårt. Forever alone.
Jag är säker på att det inte spelar någon roll hur lite du väger för du är vacker no matter what men du måste förstå det själv<3

Svar: Precis, samma för mig. Jag som hade tänkt ta alla med storm efter sommarlovet. Tack finis, det betyder mycket. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://litensnigel.blogg.se
Ami

Vad äter du för medicin? Kram

Svar: Citalopram.
josefineshemlighet.blogg.se

       http://deardoll.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: