Hur kan man må såhär?

Hej, kära vänner. 
Ni betyder allt och jag mår alltid åtminstone lite bättre när jag läser era fina kommentarer. 
 
Idag mår jag plötsligt bra (?), och man kan ju undra hur det har gått till. Hur kan det komma sig att man mår dåligt ena dagen och nästa är allting på topp? Jag tog medicinen igår, jag ska verkligen försöka ta den varje dag. Jag orkar inte må dåligt längre, jag vill kunna vara glad tills skolan börjar. 
 
Angående vikten, så går det inte bra. Jag väger femtiofem kg nu, men jag har så ont om tid. Jag får acceptera att jag inte hinner nå mitt mål innan sommarens slut, så mitt nya mål är att hinna innan 2014 börjar. 
 
Idag har jag ätit fyrahundrafemtio kilokalorier, så det känns okej. Jag har inte orkat träna något varken idag eller igår, jag har feber och är äckligt förkyld. Bara fryser men önskar att jag hade isglass ändå.
 
Jag får be om ursäkt för att jag inte kommenterat era bloggar på ett tag, jag ska läsa ikapp nu. 
 
Här har ni utsikten från mitt fönster, det syns inte så bra men det spöregnar. 
 
 

Kommentarer
Jag

Följer dig ! Kram <3

Svar: Tack vännen. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://TheUlzzangProject.devote.se
Sagobarnet

Vilken grå dag vi har. Men bra att du känner att du mår bättre. Det är märkligt hur det kan svänga sådär, men underbart skönt också de dagar det svänger från dåligt till bra.

sv: Tack, ja att kämpa tillsammans är bäst, jag är så jävla sämst här hemma för att det är ju som ett hemligt liv. Att aldrig kunna få stöd är så dumt.

Svar: Ja, både skön och konstig känsla. Svårt att sätta ord på det.
Eller hur. Önskar jag hade vänner som alla här irl. Livet hade varit bättre då.

Kram.♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://sagobarnet.blogg.se
ravetjej.blogg.se

Sv: Härligt, jag ser framemot min Stockholm-resa väldigt mycket! :)♥

Svar: Vad bra! ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ravetjej.blogg.se/
coffesmokesdietcokes.blogg.se

ja att ta medicin varje dag är kanonbra! gör det <3 man får lixom bättre förtsättningar då! =)

Svar: Vad härligt! :)
josefineshemlighet.blogg.se

       http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
Josefin

Mitt humor svänger också sådär, kan ligga i sängen hela dagen med ångest upp över öronen och några timmar senare får jag energi och livslust igen. Jobbigt som fasen :/
Äter du någon medicin?
Stay strong <3

Svar: Åh, jag förstår dig.Ja, jag äter antidepressiva.
Detsamma. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://letusfly.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: