Hi y'all

Hej kära vänner, idag har jag haft en ganska bra dag. 
Igår postade jag ett inlägg men det tycks inte kommit fram (?), men jag sa ändå bara tråkiga saker så whatever. Idag har jag ätit 250 kcal, känns okej. 
 
Jag är fortfarande sjuk, så det blir ingen träning idag heller. Jag har iaf fått mitt paket jag beställt idag, jag prövar en ny foundation som jag gillar skarpt redan! Alla foundations är alltid för mörka för mig, men denna är min exakta hudton (aw yeah!).  
 
Nu ska jag väl dega framför datorn, kram på er! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
En flicka som är stark

Jag hoppas verkligen att du får i dig mer mat än 250 kcal. Var rädd om dig!

Svar: Hej!Jag uppskattar din kommentar och jag tycker du är jätteduktig som försöker bli fri från dina bekymmer, men jag tror inte att det är någon bra idé att du läser min blogg eftersom den är väldigt triggande. Självklart får du fortsätta läsa om du vill men egentligen är inte min blogg bra för någon, inte ens mig själv.

Kramar. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://jessi91.spotlife.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: