Dagen som varit.

Idag har jag tränat lite, ätit 825 kcal (känns mycket), sett på serier, enjoyat youtube och tagit det lugnt. Jag har känt mig ganska hungrig och trött idag, men tack och lov att jag inte hetsätit och spytt och annat äckligt. Mina tänder har blivit mycket bättre den senaste månaden, enligt tandläkaren är det dessutom inget fel på dem. Jag önskar att mina tänder var lite vitare (det gör väl alla?) så jag funderar på om jag ska pröva någon ny sorts tandkräm och flourskölj. 
 
Jag vet att jag inte kommenterat era bloggar så mycket, jag har iaf följt er alla. Men jag ska skärpa mig! 
 

Kommentarer
Nathalie

Kram, om du tränar så tycker jag verkligen att du ska äta mer. Annars också, så klart. Kram. <3

Svar: Jag har egentligen inte tränat så mycket idag, har gått mest. Är som så tung i kroppen.
Kram på dig Natta, du förgyller min dag. Du skriver alltid så bra och kloka saker. <3
josefineshemlighet.blogg.se

       http://h0minem.blogspot.com



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: