Bitch

"Mina barn får inte dricka lightläsk, för det är så onyttigt."

Bitch, ändå är det dina ungar som är överviktiga och inte jag. Tror du seriöst att godis är bättre för att det är "naturligt socker"? Du tror att ni äter så nyttigt och att det är lugnt sålänge man bara äter godis på lördagar. Men vill du veta vad? Att äta sockrig müsli med fetyoghurt är inte en bra frukost, att äta pommes frites är nyttigt för det "är bara potatis" och äta nötter i lass är inte bra.

Bitch please, jag vet mer om näringslära än vad du någonsin kommer göra.

Nä, nu ska jag ta mig en cola zero.


Kommentarer
Filippa

Blir så fruktansvärt trött på människor som tror de vet allt om vad som är nyttigt!
"Hur kan du äta så mycket frukt, den innehåller ju jättemycket socker!" Och så sitter de själva och äter vitt bröd med sockrig sylt, dricker juice "så mycket vitaminer ju" (vilket bara stämmer om man gör egen juice hemma) och äter glass. Hahaha. Och när man säger att man är vegan, då börjar de berätta för en hur viktigt det är att äta kött och mjölk och ägg, "alla proteiner och vitaminer!" Men det finns så mycket bättre alternativ.

Usch för sådana människor säger jag bara!

Svar: Eller hur! Äckliga människor.
josefineshemlighet.blogg.se

       http://litensnigel.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: