Hej vänner

Dem senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, jag har liksom bara stirrat upp i taket känns det som. Mitt liv är så ointressant utan skolan, jag gör ju inget på dagarna. Jag vet inte vem jag är utan läxor, prov och uppsatser. 
 
Jag håller iaf på att städa i mitt rum, rensa ut lådor och sånt. Jag har en byrå med två små lådor samt fyra stora. Jag har organiserat så att jag har en låda för tidningar+cd-skivor, en annan för pengar+presentkort+plånbok+medmera, den första stora är för min sminkkollektion+hudvård, den andra stora lådan innehåller mina ritblock+pennor+saxar+medmera, den tredje är till för skolrelaterade saker (miniräknare,highlighters,anteckningsblock,blyertspennor,pärmar osv) och den fjärde och sista stora lådan har jag inte bestämt än vad som ska finnas där. Jag funderar på att ha dator och mobiltillbehör i den sista lådan. 
 
Men anyways, nu ska man väl fortsätta eller något. 
Bild från tumblr.
 

Kommentarer
Amanda

Tänk när du tar studenten då? ;O

Svar: Haha,ja, THE HORROR. Nejmen, jag ska antagligen börja på ett universitet. ^^
josefineshemlighet.blogg.se

       http://cirkulerar.blogg.se
coffesmokesdietcokes.blogg.se

det är skönt med ordning o reda! =)

       http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
Elin

Sv: Det förstår jag. Gillar väl egentligen inte heller att spy. Bäst är det väl att undvika det. <3

Haha, vad produktiv du är! ^^ Kramar!

       http://simpleway.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: