Förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat på flera dagar, men grejen är att jag inte gör någonting. Inget alls. 
 
Jag håller mig till 600-800 kcal om dagen, väger 54 kg nu. Hoppas på mirakel att jag ska väga 50 kg innan skolan börjar, men det kommer inte hända, jag börjar skolan den 19 augusti. Det går inte, bara att acceptera. 
 
Jag lovar att jag kommer blogga mer när skolan börjar, jag kommer ha något att berätta om åtminstone. Jag ska vara duktig då. 
 
Jag ursäktar att det här inlägget inte blev så igenomtänkt och helt osammanhängande. 
 

Kommentarer
ravetjej.blogg.se

sv: Det är så befriande att ha ett eget ställe!
Kramar på dig med ♥♥

Svar: Kram! ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://ravetjej.blogg.se/
Elin

Tror på dig! Du kan bara du vill vet du. <3

Sv: Haha, ja den är älskvärd! Det borde du allt. :) Kram! <3

Svar: Tack vännen. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://simpleway.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: