Du vet inte det du inte vet.

Idag har jag ätit för mycket. Jag har haft HK i skolan idag, vi gjorde pastasallad (läs: jag dog). Jag jobbar med en annan tjej på HK, vi kan kalla henne för A. 
 
"Asså du åt ju inget på lunchen ska du inte ta mer pastasallad, du tog ju typ ingenting!", utbrister A.
"Nja, jag är inte så hungri-", försöker jag svara men jag hinner inte ens avsluta meningen.
"Men nu ljuger du! Jag ser dig typ aldrig äta"
Jag blev så förbannad att jag tog en stor skopa av pastasalladen, tog en tugga och frågade;
"Är du nöjd nu?!"
Jag får ingen respons. 
 
FÖRBANNADE JÄVLA MÄNNISKA, vad jag äter eller inte äter har du inte med att göra. Jag skiter i din lunch, så då ska du också skita i min. Du har ett liv, bry dig inte om mitt. Du frågar mig inte om min kost för att du bryr dig, nej, du vill bara fråga för att du tycker jag är spännande. Varför är du så besatt av mig? Jävla stalker. Allt du vill åt är drama, din jävel. Du vill kunna säga att du visste om min hemlighet redan för början, men gumman, det nöjet tänker jag inte ge dig. Jag har mått dåligt sen jag var elva år och du kände mig inte ens då. Du vet inte ett piss om mig, min bakrund eller mitt jävla liv. För gumman, du vet inte det du inte vet.
 

Notera: Jag har antagligen överregerat men jag är arg, okej? 

Kommentarer
Filippa

Jag vet att det känns jobbigt, men tänk om hon faktiskt är orolig på riktigt? Du vet ju inte vad hon tänker... :)<3

Svar: Kanske... fast troligen inte.
Kram. ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://litensnigel.blogg.se
feliciathiel

jag känner igen mig i allt de du skriver, får du hjälp? jag går igenom samma sak som du så tro mig, jag vet!!

Svar: Ja, det får jag. Äter medicin och skit. Men jag samarbetar inte, om man säger så.
Kram! ♥
josefineshemlighet.blogg.se

       http://whofelicia.blogg.se
feliciaw

åå rädsla är såååå fruktansvärt skrämmande!!!
kram på dig

       http://whofelicia.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: